0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×
pół łyżeczki oleju z orzechów macadamia do każdego posiłku

pół łyżeczki oleju z orzechów macadamia do każdego posiłku

Każdy zoptymalizowany posiłek powinien uwzględniać trzy grupy produktów: nie za tłuste mięso jako źródło białka zwierzęcego lub ryby (mogą być tłuste – chyba że jesteś w fazie pozbywania się resztek tłuszczu spod skóry i przetapiania go na kaloryfer), warzywa – najlepiej szpinak i inne zielone, ale wszystkie są dobre; oraz rośliny strączkowe – czyli czarna fasola, soczewica (jako najwartościowsze) – ale też: groszek zielony, różne odmiany fasoli, ciecierzyca. Skomponowany z nich posiłek jesz 3 razy dziennie mniej więcej co 4 godziny. Pierwszym posiłkiem jest omlet z jednego całego jaja i dwóch białek – z warzywami i strączkowymi. Banalnie proste i niezawodnie skutecznie. Po pierwszym miesiącu spalasz jakieś 10 kg tłuszczu. Waga wskazuje 7 kg różnicy w stosunku do stanu wyjściowego – dlatego że w międzyczasie zbudowałeś ze 3 kg masy mięśniowej. Ona jest bardzo ważna, żeby spalać więcej tłuszczu. A teraz jak robić te strączkowe: ja je po prostu gotuję z odrobiną soli. I to wszystko. Dodaję do każdego posiłku – jako odpowiednik lub zastępnik wszystkiego, co na tygodniu zabronione – czyli: ziemniaków, makaronów oraz ryżu (za wyjątkiem 30 minut bezpośrednio po wysiłku na siłowni. Soczewica istnieje też w kompozycjach typu: zupa rzymska, zupa grecka itd. Rekomenduję zupę rzymską. Ja wyjmuję z niej czosnek – bo jest zbyt intensywna.